Ходорівська міська територіальна громада
Львівської області

Заступники міського голови

 

Фото без опису

Заступник міського голови Ходорівської міської ради з питань діяльності виконавчого комітету

Сорока Олег Петрович

 

Функціональні обов’язки :

1. Вживає заходів для виконання положень Конституції, законів України, актів Президента та Кабміну, завдань і повноважень міської ради та виконкому в сферах: облік і контроль за використанням комунального майна та землі, забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю.

2. Координує діяльність старост, керує комунальним майном і землею та контролює відчуження комунального майна.

3. Управляє електронним реєстром майна та земель громади.

4. Проводить особистий прийом громадян

5. Організовує діяльність з ліквідації наслідків аварій та надзвичайних ситуацій.

6. Готує громаду до роботи в осінньо-зимовий період, управляє тарифами ЖКГ та ремонтом доріг.

7. Відповідає за проєкти нормативно-правових актів, документи щодо будівництва та генеральних планів.

8. Спрямовує та координує відділи: цивільного захисту, містобудування та архітектури, земельних ресурсів.

9.  Головує в комісіях з питань техногенно-екологічної безпеки, вивезення побутових відходів, обстеження зелених насаджень.

10.  Затверджує звіти про виконання планів роботи виконавчих органів ради.

 

 

Фото без опису

Заступник міського голови Ходорівської міської ради з питань діяльності виконавчого комітету

Яремишин Юрій Михайлович 

 

Функціональні обов’язки :

1. Вживає заходів для виконання положень Конституції, законів України, актів Президента та Кабінету Міністрів в сферах: економічний розвиток, інвестицій та регуляторна політика, бухгалтерський облік та звітність.

2. Організовує програми соціально-економічного розвитку.

3. Співпрацює з підприємствами для розвитку громади.

4. Забезпечує регуляторну політику та контроль за бюджетними платежами.

5. Сприяє інвестиційній діяльності.

6. Підтримує зовнішньоекономічні зв’язки.

7. Контролює фінансові плани комунальних підприємств.

8. Сприяє створенню спільних підприємства з іноземними партнерами в громаді.

9. Курує роботу Центру надання адміністративних послуг та відділу бухгалтерського обліку.

10. Проводить прийом громадян.

11. Пропонує заходи заохочення або відповідальності для керівників.

12. Розробляє та погоджує нормативно-правові акти.

13. Відповідає за створення безбар’єрного простору в громаді.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень