Секретар виконкому
Секретар виконавчого комітету Ходорівської міської ради
Абрамів Любов Степанівна
1. Вживає заходів для виконання положень Конституції, Законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, основних завдань та повноважень міської ради і виконавчого комітету у визначених сферах діяльності (організація роботи виконавчого комітету, архівна справа , організаційно-кадрова робота, реєстрація актів цивільного стану)
2. Забезпечує ефективну взаємодію між виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, закладами, установами, організаціями.
3. Здійснює організаційне, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності виконавчого комітету ради.
4. Організовує контроль за виконанням актів центральних органів законодавчої та виконавчої влади, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
5. Розробляє та погоджує проекти нормативно-правових актів в межах своєї компетенції.
6. Організовує підготовку засідань виконавчого комітету міської ради.
7. Відповідає за підготовку матеріалів для розгляду на засіданні виконавчого комітету, погоджує його порядок денний і завчасно подає його міському голові.
8. Контролює редагування, реєстрацію та видачу розпорядчих документів керівництва ради, виконавчого комітету ради.
9. Відповідає за розробку перспективних та поточних планів роботи виконавчого комітету, контролює хід їх виконання.
10. Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах виконавчого комітету міської ради.
11. Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, формування централізованого архіву міської ради.
12. Відповідає за інформаційне забезпечення міського голови, його заступників, членів виконкому, яке необхідне для прийняття обґрунтованих рішень в життєдіяльності громади.
13. Вносить пропозиції міському голові щодо структури та штатного розпису апарату виконавчого комітету ради,структурних підрозділів та відділів.
14. Подає у межах своїх повноважень, пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників виконавчого комітету ради, структурних підрозділів своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень.
15. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у виконавчому комітеті ради.
16. Визначає потреби і пріоритетні напрями підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників виконавчого комітету ради.
17.Особисто веде роботу по реєстрації актів цивільного стану на території територіальної громади.
18. Контролює виконання старостами обов’язків щодо вчинення нотаріальних дій відповідно до статті 37 Закону України “Про нотаріат” видання ними довідок встановлених зразків, характеристик.
19. Веде кадрову роботу в Ходорівській міській раді.
20. Веде особистий прийом громадян.
21. За рішенням міського голови здійснює інші функції і повноваження.
22. Бере участь у роботі пленарних засідань міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради, засіданнях виконавчого комітету, як член виконкому.