Повідомлення про оприлюднення проєкту рішення Ходорівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік»
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проєкту рішення Ходорівської міської ради
«Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік»
Проект рішення Ходорівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» підготовлений відповідно до Конституції України, Податкового кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308.
Основною метою прийняття регуляторного акта є встановлення ставок орендної плати за землю та надходжень до міського бюджету, які спрямовані на забезпечення прозорості та гласності в процесі їх встановлення.
Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік».
Регуляторний орган: Ходорівська міська рада.
Розробник: відділ земельних ресурсів та юридичний відділ виконавчого комітету Ходорівської міської ради.
Зауваження і пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються у письмовому вигляді протягом одного місяця з дня оприлюднення на офіційному вебсайті Ходорівської міської територіальної громади https://hodorivska-gromada.gov.ua проекту регуляторного акту та відповідного аналізу регуляторного впливу до виконавчого комітету Ходорівської міської ради
за адресою: 81750, Львівська область, м. Ходорів, вул. Грушевського,38,
контактний телефон 0986450572
або в електронному вигляді на е-mail: chodoriw@ukr.net .
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Ходорівської міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік»
Назва регуляторного акта: «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району Львівської області на 2026 рік».
Регуляторний орган: Ходорівська міська територіальна громада.
Розробник: відділ земельних ресурсів та юридичний відділ виконавчого комітету Ходорівської міської ради.
І. Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається вирішити
Цей регуляторний акт встановлює місцеві податки і збори, визначає об’єкти оподаткування, платників податків і зборів, розмір ставок, пільги зі сплати окремих видів податків, що зумовлює надходження додаткових коштів до місцевого бюджету та створює передумови для розвитку підприємництва, економіки в цілому, та соціально-економічного розвитку території.
Згідно п.12.3.4. ст.12 Податкового кодексу України встановлено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 25 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування. В іншому випадку норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.
Відповідно до п.12.3.5. ст.12 Податкового кодексу України, якщо до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування місцевих податків та/або зборів, Ходорівська міська територіальна громада не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків та/або зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки та/або збори справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування таких місцевих податків та/або зборів.
Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету, та відповідно до діючого законодавства є джерелом формування загального фонду бюджету територіальної громади, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб територіальної громади. Кошти від їх надходження спрямовуються на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ, благоустрою громади, виконання програм нашої громади.
Динаміка надходжень від сплати податку за земельні ділянки у 2022 рік склала - 8,5 млн. грн., у 2023 році - 5,2 млн. грн., у 2024 році - 11,5 млн. грн. Надходження від сплати податку за земельні ділянки у 2025 році очікуються орієнтовно 11,5 млн. грн.
Виходячи з вищенаведеного, з метою безумовного виконання Податкового кодексу України, недопущення суперечливих ситуацій, забезпеченням дохідної частини місцевого бюджету, виконання програм, міська рада повинна прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026 рік».
Разом з тим, при прийнятті рішення необхідно забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.
Важливість проблеми при затвердженні ставок податку за землю полягає в необхідності наповнення місцевого бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати земельного податку, коштом якого забезпечуються надання послуг населенню в галузях бюджетної сфери та реалізуються інші соціальні програми.
Основні групи, на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) |
Так / ні |
Громадяни |
так |
Орган місцевого самоврядування |
так |
Суб'єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва |
так |
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки прийняття рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку у порядку, визначеному Податковим кодексом України, належить до повноважень місцевої ради.
ІІ. Цілі регулювання
Основною метою розробки проекту «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» є забезпечення практичної реалізації чинного законодавства шляхом встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ходорівської міської територіальної громади.
Цілями регулювання є:
- безумовне виконання норм чинного законодавства;
- встановлення місцевих податків і зборів;
- своєчасне наповнення дохідної частини міського бюджету для розв’язання проблем громади;
- забезпечення відкритості та прозорості дій Ходорівської міської ради в питанні встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку на території Ходорівської міської територіальної громади.
ІІІ. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
Визначення альтернативних способів:
Вид альтернативи |
Опис альтернативи |
Альтернатива 1. Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
Не прийняття регуляторного акту, що встановлює місцеві податки та збори на 2026 рік, відповідно до п.12.3.5. ст.12 Податкового Кодексу України, у разі не встановлення органами місцевого самоврядування податків і зборів, такі податки та збори сплачується платниками згідно з попередніми рішеннями. Таким чином надходження до міського бюджету від податку будуть менше запланованих. Негативний вплив буде завдано громаді міської ради, оскільки зменшаться надходження до бюджету. Також не виконання вимог п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території. |
Альтернатива 2 Прийняти рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Ходорівської міської територіальної громади на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
Прийняття цього рішення забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати податку за землю на території територіальної громади та відповідне наповнення місцевого бюджету. Забезпечить єдиний підхід до встановлення органами місцевого самоврядування ставок та пільг щодо земельного податку, а також фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування що дозволить профінансувати заплановані видатки. |
Встановлення максимальних ставок земельного податку |
Альтернатива може бути прийнятою. Установлення максимальної ставки земельного податку забезпечить додаткові надходження до бюджету, упорядкує відносини між органами місцевого самоврядування та громадянами, суб’єктами господарювання. Але, при цьому збільшується фінансове навантаження на платників податку. В цьому випадку буде перевиконання дохідної частини місцевого бюджету, але у зв’язку з надмірним фінансовим навантаженням буде виникати заборгованість зі спати оренди землі, що призведе до нарахування пені та штрафних санкцій за несвоєчасну сплату і, як наслідок, виникнення соціальної напруги населення. |
За таких обставин, перевага віддана другому способу (Альтернатива 2), оскільки це є виконанням вимог чинного законодавства у сфері оподаткування, відповідає його вимогам та забезпечує досягнення вищезазначеної мети.
Оцінка впливу на сферу інтересів органів місцевого самоврядування
Вид альтернативи |
вигоди |
витрати |
Альтернатива 1. Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
відсутні |
Втрати місцевого бюджету за рахунок сплати платниками податків і зборів, згідно з попередніми рішеннями. |
Альтернатива 2. Прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
1.Забезпечить дотримання вимог діючого законодавства, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень. 2. Забезпечення відповідних надходжень до бюджету об’єднаної громади від сплати податку за землю. 3. Створить сприятливі фінансові можливості міської ради для задоволення соціальних та інших потреб громади. |
відсутні |
Альтернатива 3 Встановлення максимальних ставок земельного податку. |
Максимальні надходження коштів до місцевого бюджету. Спрямування надлишків коштів на соціально-економічний розвиток. |
Витрати пов’язані: - з підготовкою регуляторного акту; - процедур з його опублікування; - на розповсюдження прийнятого рішення; - на організацію контролю за надходженням коштів до місцевого бюджету; - проведення відстежень результативності даного регуляторного акта. |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи |
вигоди |
витрати |
Альтернатива 1. Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
Сплата податків і зборів сплачується платниками згідно з попередніми рішеннями. |
Витрати пов’язані лише з платою за землю. |
Альтернатива 2. Прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
- вирішення соціально - економічних проблем громади за рахунок наповнення дохідної частини місцевого бюджету. - вирішення більшої кількості соціальних потреб за рахунок значного зростання дохідної частини міського бюджету. |
1.Сплата податків і зборів за встановленими ставками. 2. Затрати часу для вивчення Положення про місцеві податки і збори та обговорення проекту рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026рік». |
Альтернатива 3 Встановлення максимальних ставок земельного податку. |
Вирішення більшої кількості соціальних проблем громади за рахунок значного зростання дохідної частини місцевого бюджету. |
Надмірне фінансове навантаження призводить до нарахування пені та штрафних санкцій за їх несвоєчасну сплату. Зростає рівень невдоволеності та незабезпеченості громадян. |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
показник |
великі |
середні |
малі |
мікро |
разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць |
1 |
- |
27 |
1458, в т.ч. 1440 громадяни |
1486 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків |
0,08% |
- |
1,82% |
98,1 % |
100% |
Вид альтернативи |
вигоди |
витрати |
Альтернатива 1 Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
Сплата податків і зборів сплачується платниками згідно з попередніми рішеннями. |
Витрати пов’язані тільки із земельного податку за землю. |
Альтернатива 2. Прийняти рішення «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Ходорівської міської територіальної громади на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
Сплата податку за землю за обґрунтованими ставками. Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування. |
Сплата податків за запропонованими ставками. Затрати часу, необхідні для ознайомлення з рішенням «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
Альтернатива 3 Встановлення максимальних ставок земельного податку |
Відсутні |
Надмірне податкове навантаження, яке може спричинити занепад малого бізнесу. |
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:
4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);
3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);
2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);
1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) |
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) |
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Альтернатива 1 Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік». |
1 |
Така альтернатива є неприйнятною оскільки податок за землю буде сплачуватися платниками згідно з попередніми рішеннями. |
Альтернатива 2 Прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
4 |
Прийняття даного рішення міської ради забезпечить досягнути встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справлян6ня та сплати податку за землю на території громади та відповідне наповнення місцевого бюджету. |
Альтернатива 3 Встановлення максимальних ставок земельного податку. |
2 |
Цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними). Надмірне фінансове навантаження на суб’єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини місцевого бюджету, а саме, існує ризик переходу суб’єктів господарювання в «тінь», зменшення кількості орендарів, виникне зворотній ефект в результаті якого зменшення надходжень до місцевого бюджету. Балансу інтересів досягнуто не буде. |
рейтинг |
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи |
Оцінка розвитку зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Альтернатива 1. Не виносити на розгляд сесії міської ради та не приймати рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік».
|
У разі не прийняття регуляторного акта сплати податків і зборів справлятиметься виходячи з норм Податкового Кодексу України із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному - це спричинить втрати дохідної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм. Вказана альтернатива є неприйнятною. |
Зміни до чинного законодавства:
Земельного кодексу України; та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).
|
Альтернатива 2. Прийняти рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади Стрийського району, Львівської області на 2026 рік» у запропонованому вигляді. |
1.Альтернатива є доцільною. Прийняття рішення забезпечить наповнення місцевого бюджету. Податкове навантаження для платників податків не буде надмірним. Досягнення балансу інтересів органу місцевого самоврядування та платників податку.
|
Зміни до чинного законодавства:
|
Альтернатива 3 Встановлення максимальних ставок земельного податку. |
Дана альтернатива не дає можливості досягнути поставлених цілей, на відміну від альтернативи 3, цілі можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, однак, деякі важливі критичні її аспекти залишаться невирішеними). Максимальне фінансове навантаження на суб’єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини місцевого бюджету, і як наслідок виникне зворотній ефект в результаті якого зменшення надходжень до міського бюджету. Балансу інтересів досягнуто не буде. |
Внесення змін до чинного законодавства України або виникнення необхідності в нормативному врегулюванні певних правовідносин. Індикаторами можуть бути процеси та явища соціально- економічного характеру (прискорення або уповільнення змін економічного зростання, політичні впливи, дефіцит ресурсів тощо). |
Таким чином, найбільшим оптимальним альтернативним способом обрано Альтернативу 2 - встановлення економічно огбгрунтованих ставок податків і зборів, щоб суб’єкти господарювання могли сплачувати податок, а бюджет наповнювався.
- Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми. Запропоновані механізми регуляторного акта за допомогою яких можна розв’язати проблему
Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:
Розробка проекту рішення Ходорівської міської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Ходорівської міської територіальної громади на 2026рік» та актів регуляторного впливу до нього.
Оприлюднення проекту разом з актом регуляторного впливу та отримання пропозицій і зауважень.
Прийняття рішення на засідання сесії Ходорівської міської ради.
Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.
Проведення заходів і відстеження результативності прийнятого рішення.
За результатами проведених розрахунків очікуваних витрат та вигод суб’єктів підприємницької діяльності, прогнозується, що прийняття зазначеного проекту рішення дозволити забезпечити баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування, а його застосування буде ефективним для вирішення проблеми зазначеної у розділі першому цього регуляторного акту.
- Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування.
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлено нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки податку за землю не змінюючи порядок їх обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.
- Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта
Пропонується встановити строк дії регуляторного акту, що співвідноситься з цілями його прийняття (один рік з 01.01.2026 року по 31.12.2027 року).
Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок орендної плати що справляються установленому Податковим кодексом України порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.
- Визначення показників результативності регуляторного акта
- розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта;
- суб’єкти господарювання на яких поширюється дія акта.
- розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та або фізичних осіб, пов’язаними з використаннями вимог акту.
- рівень проінформованості суб’єктів господарювання та або фізичних осіб з основних положень акта.
Прогнозовані показники результативності
№ п/п |
Назва показника |
У разі прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026рік» |
1 |
Очікувані надходження до місцевого бюджету від сплати земельного податку (орієнтовно) |
11,5 млн. грн |
2 |
Кількість суб’єктів господарювання та або фізичних осіб на яких поширюватиметься дія акта |
1486 |
3 |
Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, год на 1 суб'єкта |
2год |
4 |
Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та або фізичних осіб, пов’язаними з виконанням вимог акту. |
11,5 млн. грн |
5 |
Рівень проінформованості суб’єктів господарювання та або фізичних осіб з основних положень акта; оприлюднені повідомлення, проект рішення регуляторного акта на офіційному сайті Ходорівської міської ради.
|
високий |
XII. Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься протягом року з дня набрання ним чинності.
- Механізм реалізації мети
Згідно Податкового кодексу України до повноважень міських рад належить прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026рік»
Зробити це можливо за рахунок прийняття відповідного рішення сесією Ходорівської міської ради.
Тому вирішення проблеми щодо врегулювання питань справляння місцевих податків і зборів на території міської ради пропонується шляхом прийняття рішення «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку Ходорівської міської територіальної громади, Стрийського району, Львівської області на 2026рік»
- Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта
Враховуючи, що виконання зазначеного рішення є загальнообов’язковим для всіх учасників правовідносин у системі оподаткування, досягнення цілей, передбачених пунктом 2 цього аналізу, вбачається цілком реальним.
Рішення буде запроваджено на належному рівні і підлягатиме обов’язковому виконанню органом місцевого самоврядування, органом державної фіскальної служби та платниками місцевих податків і зборів.
Досягнення встановлених цілей шляхом виконання вимог даного регуляторного акту принесе вигоди без необхідності здійснення витрат, а саме:
- орган місцевого самоврядування дотримається принципу верховенства закону;
- орган державної фіскальної служби та платники місцевих податків і зборів застосовуватимуть нормативно-правові акти Ходорівської міської ради з питань оподаткування, які відповідатимуть вимогам чинного законодавства.
Контроль та нагляд за додержанням вимог запропонованого регуляторного акту буде здійснюватися органами державної фіскальної служби систематично, у тому числі під час проведення перевірок.
- Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта
Регулювання впливає на кожну з трьох базових сфер: інтереси громадян та суб’єктів господарювання, інтереси держави, органу місцевого самоврядування.
Сфера впливу |
Вигоди |
Витрати |
Інтереси органу місцевого самоврядування |
- нормативні акти міської ради з питань оподаткування місцевими податками і зборами, відповідатимуть вимогам чинного законодавства; - зростання надходжень до міського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою, потреб громади, фінансування програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу. |
Відсутні |
Інтереси громадян та суб’єктів господарювання |
- створення передумов для розвитку бізнесу та потенційного освоєння економічно привабливих територій. |
Запровадження додаткових податків та зборів відповідно до норм законодавства України |
Інтереси держави |
- запровадження соціально справедливих місцевих податків та зборів. - пільги для фізичних та юридичних осіб надані на підставі Податкового кодексу україни. |
Відсутні |
- Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта
Пропонується встановити строк дії регуляторного акту, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акта вносяться в разі потреби та у разі внесення змін до чинного законодавства.
- Визначення показників результативності регуляторного акта
Показниками результативності запропонованого проекту рішення міської ради є збільшення надходжень до місцевого бюджету.
- Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення
Відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснюватись за допомогою аналізу надходжень до місцевого бюджету громади зі сплати земельного податку.
Начальник відділу земельних ресурсів Олена Лаб'як
Начальник юридичного відділу Ігор Закорчемний