Як супровід асистента змінює життя дітей з особливими потребами
Сьогодні діти з особливими освітніми потребами мають шанс навчатися разом із однолітками у школі, а не вдома наодинці. Це стало можливим завдяки соціальній послузі супроводу під час інклюзивного навчання, яку надає асистент дитини.
Асистент супроводжує учня протягом навчального дня у закладі освіти, допомагаючи йому почуватися спокійно, спілкуватися та обслуговувати себе.
Ким може бути асистент? Це може бути батько чи мати, уповноважена ними особа або фахівець соціальної служби, який пройшов відповідне навчання. Завдяки такій підтримці дитина отримує можливість не лише брати участь у навчальному процесі, але й успішно соціалізуватися.
У цьому матеріалі ми ділимося реальною історією однієї сім’ї. Їхня донька вже рік користується послугою супроводу, що змінило її навчання та спілкування з однолітками на краще.
Цей важливий крок до інклюзії став можливим завдяки співпраці ЮНІСЕФ із Львівським центром соціальних послуг і реабілітації "Джерело" за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW у рамках програми ЮНІСЕФ "Кращий догляд для кожної дитини".
Давайте разом створювати світ, у якому кожна дитина матиме рівні можливості для розвитку та освіти.