Чому відсутні місця в електронній черзі та коли вони з’являються?
На жаль, штатна чисельність працівників та кількість робочих станцій у підрозділах міграційної служби обмежують нас у кількості громадян, яких можна записати до електронної черги. В іншому випадку ми не зможемо бути впевнені, що кожен, хто записався, буде прийнятий не пізніше, як через 15 хвилин від настання часу, зазначеного у талоні (смс).
Тому в окремих підрозділах дійсно можуть виникати ситуації, коли місць в онлайн-сервісі електронної черги немає. Особливо це актуально у період з лютого по липень, коли традиційно оформлюється найбільша кількість закордонних паспортів.
Проте, відсутність місць в онлайн-сервісі на сайті не означає відсутності місць взагалі!
Сервіс побудовано таким чином, що приблизно третина відвідувачів записується через онлайн-сервіс, третина через термінал у підрозділі та ще третина – це поточна черга «сьогодні на сьогодні». Навіть, якщо перші два варіанти зайняті, кожна особа може прийти протягом дня до підрозділу і записатися у поточну чергу. Щоправда, у цьому випадку доведеться почекати у підрозділі.
За допомогою онлайн-сервісу можна здійснити запис на найближчі 2 тижні (15-й день стає доступним для попереднього запису о 0 год. 00 хв. щодоби, але з урахуванням робочих днів).
У підрозділі ДМС також можна записатися у поточну чергу («сьогодні-на-сьогодні»): видається талон без вказаного часу прийому, але з гарантією оформлення цього ж дня.
Кількість вільних місць у поточній черзі показано на табло, вони з'являються протягом робочого дня у міру оформлення послуг громадянами, які записані до поточної черги.