В «Ромашці» відбувся цікавий семінар–практикум
При формуванні комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників належна увага приділяється навчанню мовленнєвому етикету як важливому завданню розвитку культури мовленнєвого спілкування. Ця робота здійснюється вихователями в повсякденному житті, та на заняттях шляхом створення спеціальних ситуацій, проведенням ігор (дидактичні, рольові, театралізовані, рухливі ігри з інтелектуальним навантаженням) вправ і бесід.
22 листопада 2021року у ЗДО «Ромашка» (м.Ходорів) відбувся семінар-практикум з проблеми «Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти».
Мета семінару-практикуму: підвищити кваліфікацію та професійний рівень педагогічних працівників; удосконалювати роботу з методики організації мовленнєвої діяльності дошкільників.
Адже, організовуючи заняття з розвитку мовлення за класичними методиками, вихователі активно використовують та доцільно вплітають в них нетрадиційні методики та технології. Зокрема, з метою емоційної насиченості заняття, педагоги ДНЗ використовують сюрпризні моменти, ігрові прийоми, ігри, вірші, малі фольклорні жанри, тощо. Під час занять та в повсякденному житті вихователі постійно підтримують особисті перемоги дошкільників, стимулюють їх активність, створюють ситуації успіху для них, завдяки чому вихованці групи активні та впевнені в собі.
Головна мета педагогічних працівників – розвивати в дітей потребу у спілкуванні, вчити норми і правила українського мовленнєвого етикету, етичні норми спілкування. Адже, мова, спілкування, комунікація – це основа життя будь-якої людини, громадянина своєї держави. Вміння спілкуватися, пояснювати своє бачення навколишнього світу, сприйняття суспільних відносин у колективі базуються на знаннях рідної мови. Тому вивчення милозвучної української мови молодим поколінням стало основою праці вихователів.