Брендинг території. Варто чи ні?
Про потенціал економічний, етнічний, культурний, гастрономічний і багато інших цікавинок, які варто відкрити для інвестора чи туриста йшлося під час семінару «Брендування ОТГ, як елемент інвестиційної привабливості», який відбувся 13 жовтня у Львівському центрі розвитку місцевого самоврядування за участю представників обєднаних територіальних громад області. Від Ходорівської ОТГ участь в семінарі взяла секретар ради Марія Гавінська.
Тема семінару дуже актуальна та цікава. Багато ОТГ вже успішно працюють в цьому напрямку. Як зазначив, Роман Матис, начальник управління інвестиційної політики ЛОДА: «Брендування це не просто логотип чи зображення, це – стратегія розвитку, адже має велике значення в процесі залучення інвесторів на територію».
Головним завданням бренду для територіальної громади є самоідентифікація території, презентація найцікавіших пропозицій для потенційних інвесторів, для розвитку туризму.
В Ходорівській ОТГ затверджено положення про проведення творчого конкурсу на розробку логотипу, проте питання на сьогоднішній день залишається відкритим. Тому запрошуємо всіх до співпраці щодо створення бренду, логотипу, гасла громади з метою промоції території .
Маєте креативну ідею? Тоді вам до нас!