Новий екскаватор для потреб громади
Приємна новина для громади - до Ходорова прибув недавно придбаний екскаватор-навантажувач БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з додатковим обладнанням:
№ |
Найменування (марка, модель) товару Опис, технічні характеристики товару |
Одиниця виміру |
Кількість |
|
екскаватор-навантажувач БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з італійською гідравлікою, зміщеною віссю копання та фронтальним щелепним навантажувачем |
шт |
1 |
|
ківш вузький для прокладки трубопроводів шириною 350 мм |
шт |
1 |
|
відвал поворотний для снігу механічний. Встановлюється на навантажувальне обладнання замість ковша щелепного. |
шт |
1 |
|
Грейфер жорсткий. Встановлюється на екскаваційнеобладнання замість ковша зворотної лопати. Використовується для погрузки сміття, відходів і т. п. |
шт |
1 |
Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з італійською гідравлікою, зміщеною віссю копання та фронтальним щелепним навантажувачем. Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 створений на базі білоруського сільськогосподарського трактора МТЗ-92П, який в конструкції використовується як транспортний та енергетичний засіб в роботі гідросистеми і оснащений одночасно двома видами обладнання — екскаваційним і додатково навантажувальним. Екскаваційне обладнання має зміщену вісь копання, яка дозволяє проводити риття траншей в безпосередній близькості до фундаменту будівель, парканів і комплектується ковшем ємністю 0,28 м3. Навантажувальне обладнання комплектується щелепним ковшем ємністю 0,8 м3 , який додатково може виконувати, крім навантажувальних ще й планувальні роботи.
Для повороту екскаваційного обладнання використовується найнадійніший з відомих у даний час механізм з розташуванням гідроциліндрів в горизонтальній площині, що дозволяє досягти кута повороту 180 градусів.
Гідросистема екскаватора має два автономних робочих контури, які дозволяють виробляти подачу масла до гідроциліндрів під тиском 18 мПа, як в послідовному, так і спареному режимі, завдяки чому цикл копання наближається до 15 секунд.
На екскаваторі встановлено три сучасні гідророзподільники італійського виробництва з додатково вбудованими в кожній секції вторинними запобіжними і перепускними клапанами, які дозволяють виробляти плавність під час копання і точність позиціонування.
Застосування гідророзподільників з вбудованими вторинними клапанами дозволило значно зменшити кількість трубопроводів в порівнянні з виносними клапанами, які застосовуються в екскаваторах вітчизняного виробництва та країнах СНД, і дає можливість значно полегшити доступ при технічному обслуговуванні. Всі гідравлічні з’єднання складаються з ущільнюючих гумових кілець згідно вимог стандарту ISO.
Механізм управління екскаваційним і вантажним устаткуванням оснащений одно і двохкоординатними джойстиками італійського виробництва, що дозволяють виробляти дві операції одночасно.
За допомогою італійських розподільників і джойстиків забезпечується максимальна легкість і плавність керування.
Передача керуючого зусилля на золотникову пару за допомогою тросового з’єднання, у порівнянні з широко застосовуваним шарнірно — важільним з’єднанням, дозволяє встановлювати важелі управління в кабіні машиніста в найзручнішому місці. Із застосуванням гнучкого джойстикового-тросового управління вдалося значно збільшити ресурс роботи самого механізму в порівнянні з шарнірно-важільним, що потребує додаткового технічного обслуговування і мастила. Зусилля на важелях управління від допустимого за ГОСТ 60Н ( 6кгс ) зменшилося до 12Н ( 1,2 кгс) і відповідає стандарту ІSО.
Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 в основній комплектації поставляється з вантажним устаткуванням з щелепним ковшем місткістю 0,8 м3 і екскаваційним устаткуванням з віссю копання, що зміщується і ємністю ковша 0,28 м3.
Технічні характеристики екскаватора- навантажувача
№ |
Найменування показника |
Значення |
1 |
Базовий трактор |
МТЗ-92П |
2 |
Потужність двигуна, кВт (к.с.) |
65 (89) |
3 |
Тиск в гідросистемі, мПа |
18 |
4 |
Габаритні розміри в транспортному положенні, мм, не більше |
6400 |
5 |
Експлуатаційна маса, т , не більше |
7,0 |
6 |
Найбільша швидкість пересування, км/год |
20 |
7 |
Рівень шуму на робочому місці машиніста не перевищує, дБ |
80 |
8 |
Обладнання зворотня лопата |
|
8.1 |
Ємність ковша, м3 |
|
8.2 |
Найбільша кінематична глибина копання, м |
4,25 |
8.3 |
Найбільший радіус копання на рівні стоянки, м |
5,5 |
8.4 |
Найбільша висота вигрузки, м не менше |
3,55 |
8.5 |
Найменша тривалість робочого циклу, с |
15 |
8.6 |
Найбільше зусилля копання, Н(кгс), не менше |
40000 (4000) |
8.7 |
Зміщення вісі копання, м |
0,7 |
9 |
Фронтальне навантажувальне обладнання |
|
9.1 |
Ємність щелепного ковша, м3 |
0,8 |
9.2 |
Найбільша висота вигрузки, м, не менше |
|
9.3 |
Виліт при розвантаженні, не менше |
500 |
9.4 |
Вантажопідйомність, кг, не більше |
1000 |
10. |
Гідросистема |
Двухконтурна з установкою автоматичного регулятора рівномірного розподілу потоку робочої рідини при сумісництві операцій керування |
11. |
Механізм управління екскаватором |
Джойстико-тросове |
11.1 |
Управління стрілою |
Двома важелями від двох насосів незалежно або одночасно |
11.2 |
Управління опорами |
Двома важелями від двох окремих секцій розподільника, без крана |
12 |
Гідророзподільники |
З вмонтованими запобіжними розвантажувальними і проти ривковими клапанами |
13 |
Рама |
Суцільнометалева |
Загальна вартість екскаватора – 1 млн. 125 тис. грн. (кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад).
Екскаватор перебуватиме на балансі комунального пдприємства «Ходорівське управління комунального господарства».