Ходорівська міська територіальна громада
Львівської області

Новий екскаватор для потреб громади

Дата: 14.09.2017 12:32
Кількість переглядів: 1441

Фото без опису

Приємна новина для громади - до Ходорова  прибув недавно придбаний екскаватор-навантажувач  БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з додатковим обладнанням:

Найменування

(марка, модель) товару

Опис, технічні характеристики товару

Одиниця виміру

Кількість

  1.  

екскаватор-навантажувач БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з італійською гідравлікою, зміщеною віссю копання та фронтальним щелепним навантажувачем

 

шт

 

1

  1.  

ківш вузький для прокладки трубопроводів шириною 350 мм

 

шт

 

1

  1.  

відвал поворотний для снігу механічний. Встановлюється на навантажувальне обладнання замість ковша щелепного.

 

шт

 

1

  1.  

Грейфер жорсткий. Встановлюється на екскаваційнеобладнання замість ковша зворотної лопати. Використовується для погрузки сміття, відходів і т. п.

 

шт

 

1

 

Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 на базі трактора МТЗ-92П з італійською гідравлікою, зміщеною віссю копання та фронтальним щелепним навантажувачем. Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 створений на базі білоруського сільськогосподарського трактора МТЗ-92П, який в конструкції використовується як транспортний та енергетичний засіб в роботі гідросистеми і оснащений одночасно двома видами обладнання — екскаваційним і додатково навантажувальним. Екскаваційне обладнання має зміщену вісь копання, яка дозволяє проводити риття траншей в безпосередній близькості до фундаменту будівель, парканів і комплектується ковшем ємністю 0,28 м3. Навантажувальне обладнання комплектується щелепним ковшем ємністю 0,8 м3 , який додатково може виконувати, крім навантажувальних ще й планувальні роботи.

Для повороту екскаваційного обладнання використовується  найнадійніший з відомих у даний час механізм з розташуванням гідроциліндрів в горизонтальній площині, що дозволяє досягти кута повороту 180 градусів.

          Гідросистема екскаватора має два автономних робочих контури, які дозволяють виробляти подачу масла до гідроциліндрів під тиском 18 мПа, як в послідовному, так і спареному режимі, завдяки чому цикл копання наближається до 15 секунд.

            На екскаваторі встановлено три сучасні гідророзподільники італійського виробництва з додатково вбудованими в кожній секції вторинними запобіжними і перепускними клапанами, які дозволяють виробляти плавність під час копання і точність позиціонування.

           Застосування гідророзподільників з вбудованими вторинними клапанами дозволило значно зменшити кількість трубопроводів в порівнянні з виносними клапанами, які застосовуються в екскаваторах вітчизняного виробництва та країнах СНД, і дає можливість значно полегшити доступ при технічному обслуговуванні. Всі гідравлічні з’єднання складаються з ущільнюючих гумових кілець згідно вимог стандарту ISO.

          Механізм управління екскаваційним і вантажним устаткуванням оснащений одно і двохкоординатними джойстиками італійського виробництва, що дозволяють виробляти дві операції одночасно.

         За допомогою італійських розподільників і джойстиків забезпечується максимальна легкість і плавність керування.

          Передача керуючого зусилля на золотникову пару за допомогою тросового з’єднання, у порівнянні з широко застосовуваним шарнірно — важільним з’єднанням, дозволяє встановлювати важелі управління в кабіні машиніста в найзручнішому місці. Із застосуванням гнучкого джойстикового-тросового управління вдалося значно збільшити ресурс роботи самого механізму в порівнянні з шарнірно-важільним, що потребує додаткового технічного обслуговування і мастила. Зусилля на важелях управління від допустимого за ГОСТ 60Н  ( 6кгс ) зменшилося до 12Н  ( 1,2 кгс) і відповідає стандарту ІSО.

           Екскаватор-навантажувач БАМ-2014 в основній комплектації поставляється з вантажним устаткуванням з щелепним ковшем місткістю 0,8 м3 і екскаваційним устаткуванням з віссю копання, що зміщується  і ємністю ковша 0,28 м3.

Технічні характеристики екскаватора- навантажувача

Найменування показника

Значення

1

Базовий трактор

МТЗ-92П

2

Потужність двигуна, кВт (к.с.)

65 (89)

3

Тиск в гідросистемі, мПа

18

4

Габаритні розміри в транспортному положенні, мм, не більше
довжина
ширина
висота


 

6400
2200
3800

5

Експлуатаційна маса, т , не більше

7,0

6

Найбільша швидкість пересування, км/год

20

7

Рівень шуму на робочому місці машиніста не перевищує, дБ

80

8

Обладнання зворотня лопата

 

8.1

Ємність ковша, м3
геометрична
номінальна


0,25
0,28

8.2

Найбільша кінематична глибина копання, м

4,25

8.3

Найбільший радіус копання на рівні стоянки, м

5,5

8.4

Найбільша висота вигрузки, м не менше

3,55

8.5

Найменша тривалість робочого циклу, с

15

8.6

Найбільше зусилля копання, Н(кгс), не менше

40000 (4000)

8.7

Зміщення вісі копання, м

0,7

9

Фронтальне навантажувальне обладнання

 

9.1

Ємність щелепного ковша, м3

0,8

9.2

Найбільша висота вигрузки, м, не менше
- поворотом ковша
-розкриттям щелепи


3,2
3,6

9.3

Виліт при розвантаженні, не менше

500

9.4

Вантажопідйомність, кг, не більше

1000

10.

Гідросистема

Двухконтурна з установкою автоматичного регулятора рівномірного розподілу потоку робочої рідини при сумісництві операцій керування

11.            

Механізм управління екскаватором

Джойстико-тросове

11.1

Управління стрілою

Двома важелями від двох насосів незалежно або одночасно

11.2

Управління опорами

Двома важелями від двох окремих секцій розподільника, без крана 

12

Гідророзподільники

З вмонтованими запобіжними

розвантажувальними і проти

ривковими клапанами

13

Рама

Суцільнометалева

 

Загальна вартість екскаватора  – 1 млн. 125 тис. грн. (кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад).

Екскаватор  перебуватиме на балансі комунального пдприємства «Ходорівське управління комунального господарства».

Фото без описуФото без описуФото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи впливатиме децентралізація влади на покращення соціально-економічного розвитку міста?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень