Ходорівська міська територіальна громада
Львівської області

Якість наданих послуг напряму залежить від нашого з Вами сумління.

Дата: 28.07.2022 11:27
Кількість переглядів: 732

 Фото без опису

Проблеми, які склалися у якості надання послуг з водопостачання та водовідведення для жителів міста, стали критичними. Через безпорадність керівництва КП «Ходорівводоканал» у здійсненні діяльності підприємства, самоусунення від  виконання своїх посадових обов’язків, не прийняття керівником ефективних управлінських рішень, підприємство опинилося у  важкому  фінансово - економічному  стані. Почастішали випадки, коли населення нашого міста відчуває  наслідки аварій на водопровідних та каналізаційних мережах,  є багато проблем у якості надання послуг. З огляду на ситуацію, що склалася, міським головою видано розпорядження та створено  комісію з числа юридичних, фінансово - бухгалтерських працівників Ходорівської міської ради із залученням депутатського корпусу  для проведення перевірки у КП «Ходорівводоканал» з метою вивчення  фінансово - економічного стану та виявлення можливостей для покращення його роботи. За наслідками перевірки директору КП «Ходорівводоканал» оголошено догану та пред’явлено вимоги для усунення виявлених перевіркою порушень. Однак, вимоги  наведені у розпорядженні міського голови від 06.07.2022 року №3/120 «Про вжиття заходів щодо усунення порушень», директором КП «Ходорівводоканал» у визначений термін (до 25.07.2022року), не виконані. Як наслідок, директору КП «Ходорівводоканал»,  26.07.2022 року вручено попередження про дострокове розірвання контракту.      

       Шановні мешканці міста Ходорова, які є абонентами КП «Ходорівводоканал»,   які  користуються централізованим водопостачанням та водовідведенням, але ще із певних причин не стали абонентами КП «Ходорівводоканал», просимо  Вас з розумінням поставитися до того, що для    функціонування підприємства  вирішального значення набуває сумлінне ставлення населення до оплати за отримані послуги з водопостачання та водовідведення.   

     На даний час на підприємстві КП «Ходорівводоканал», вкрай важка фінансова ситуація яка виникла з підстав неплатоспроможність населення через  воєнний стан у Державі.  Крім цього підприємство не отримує кошти від несумлінних споживачів, які користуються послугами водопостачання і водовідведення, проте не платять за них.  Безоплатне користування послугами КП «Ходорівводоканал» призводить до загострення і так вкрай важкого матеріального стану підприємства. Це в свою чергу призводить до невиплати заробітної плати працівникам, несплати за електроенергію та обов’язкових платежів. Вразі не покращення ситуації, підприємство вимушене буде розглядатися питання про відключення таких абонентів від централізованого водопостачання,  водовідведення та притягнення боржників  до відповідальності.  

    Просимо  споживачів  послуг КП «Ходорівводоканал» з розумінням віднестись до ситуації у якій опинилось підприємство, абонентська плата, це зарплата працівників, це оплата електроенергії, це основи життєдіяльності підприємства, оскільки відсутність коштів  може призвести до зупинки роботи підприємства, що вкрай неприпустимо для міста. Усвідомлення того, що  від своєчасності та повноти оплати за спожиті комунальні послуги багато в чому залежить якість та повнота надання цих послуг, якісна робота підприємства в цілому. Сумлінна сплата Вами за спожиті послуги допомагає не тільки забезпечувати безперебійне постачання послуг, а й проводити ремонтні роботи, ліквідовувати аварійні ситуації, модернізувати обладнання, утримати кваліфікованих спеціалістів та інше.   

     Міська влада вдячна жителя міста, які  в такий важкий для нашої країни час, незважаючи на труднощі, вчасно сплачують за спожиті  послуги з централізованого водопостачання та водовідведення і не мають заборгованості за попередні періоди. Адже правда, хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе. Маючи надію на Ваше розуміння, просимо повідомляти про відомі Вам випадки несанкціонованого використання  послуг КП «Ходорівводоканал», бо  чим більше   крадіжок таких послуг, тим вищий тариф для  добросовісних споживачів. Поважаймо один одного.  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Що на Вашу думку потрібно перш за все зробити в ОТГ

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень