Ходорівська міська територіальна громада
Львівської області

«Соціальна громада»: з 2021 року мешканці отримуватимуть соціальні сервіси в громаді

Дата: 29.12.2020 12:09
Кількість переглядів: 1167

Фото без опису

 

 З 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення втрачають повноваження прийому документів від мешканців громад для надання адміністративних послуг соціального характеру, тому питання прийому документів на призначення державних соціальних допомог покладається на посадових осіб територіальних громад.

 Для надання адміністративних послуг соціального характеру мешканцям ОТГ із застосуванням електронного документообігу Мінсоцполітики впровадило програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Цей клієнт-серверний додаток об’єднує в єдиному інформаційному середовищі фронт-офіси прийому документів від населення в громадах з бек-офісом в органі соціального захисту райдержадміністрації, де приймається рішення про надання адмінпослуги соціального характеру. Тобто, комплекс скеровує інформацію, необхідну для призначення державної соціальної виплати мешканцям громади, органу соціального захисту населення, який звертається за її призначенням.

 З 01.01.2021 року  користування зазначеним комплексом буде безкоштовним.

  Враховуючи вищевказане, з 1 січня 2021 року прийом документів в Ходорівській ОТГ буде проводитись наступним чином: прийом документів на віддалених робочих місцях  при старостинських округах будуть здійснювати старости, а для мешканців м.Ходорів – адміністратори  ЦНАП. Заяви з необхідними документами приймаються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій до 01.03.2021 року лише у разі надсилання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

До 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, для прийняття відповідного рішення може передати її в управління соціального захисту населення,  як в паперовому, так і в електронному вигляді.

  З 01.03.2021 прийняті заяви з необхідними документами посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг передають  для прийняття рішень виключно з формуванням електронної справи.

 При цьому, згідно чинного законодавства, призначення (нарахування) та виплата державних соціальних допомог, зокрема житлових субсидій, здійснюється органам соціального захисту населення  за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання одержувача.

 Важливо пам’ятати, що якість адміністративних послуг соціального характеру має бути наближеною  і  максимально доступною для громадян.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи впливатиме децентралізація влади на покращення соціально-економічного розвитку міста?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень