A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ходорівська міська об'єднана територіальна громада
Львівської області

Новини з сесійної зали. Відбулася ХХХІХ сесія.

Дата: 23.11.2020 12:49
Кількість переглядів: 506

19 листопада відбулась 39 сесія Ходорівської міської ради, яку провів міський голова О.Коцовський. В сесії взяли участь 18 депутатів.

Депутати внесли зміни до показників міського бюджету на 2020 рік, зокрема, зміни до розподілу видатків в сумі 1 мільйон 873 тисячі гривень. Дані кошти спрямовують на капітальні ремонти вулиць Людкевича – 660,2 тисячі гривень, Гонти – 300 тисяч гривень, Зарічна – 405 тисяч гривень. Також виділили гроші на благоустрій, виготовлення ПКД по вуличному освітленню в населених пунктах, на придбання кисневих концентраторів, на відшкодування різниці в тарифах на водопостачання населенню для КП «Ходорівводоканал». Додали 95 тисяч гривень на будівництво каналізації в мікрорайоні «Зарудка» та 50 тисяч до програми «Духовність рятує світ».

 

Депутати не підтримали внесення змін в додаток 1 рішення Ходорівської міської ради №3788 від 16 червня 2020 року «Про встановлення ставок та пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2021 рік» ( в частині ставки податку для  будівель  промислові та складів, які передаються в оренду).  За прийняття рішення проголосувало 15 депутатів, троє – утримались, таким чином рішення не було прийняте і його розгляд перенесли на наступну сесію.

Рішенням сесії було реорганізовано відділ фінансів виконавчого комітету Ходорівської міської ради та утворено управління фінансів виконавчого комітету Ходорівської міської ради у складі семи штатних одиниць. До його складу входитиме два відділи: відділ з питань бюджету, обліку та організаційно - кадрової роботи та відділ доходів. Реорганізація відбувається в межах наявної кількості працівників.

Внесли зміни до структури та штатної чисельності міської ради та ввели посаду старшого інспектора та фахівця з соціальної допомоги вдома в КУ «Територіальний центр соціального обслуговування населення».

Затвердили Положення про конкурс на посаду директора закладу дошкільної освіти Ходорівської міської ради. Керівник відділу освіти Н.Калинець пояснила, що на території громади діє чотири садочки і у випадку вакансії керівника цих закладів  чи у разі створення нового ДНЗ на території громади, керівник має прийматись на роботу на підставі конкурсу. Також внесли зміни до загальної чисельності та структури відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини та ввели 1 штатну одиницю  у КЗ «Палац культури».

У блоці земельних питань затвердили детальний план території визначення планувальних обмежень та параметрів забудови з метою зміни цільового призначення земельної ділянки для будівництва та обслуговування торгово-офісних будівель у місті Ходорів, вул..Грушевського, 7. Дали дозвіл С.В.Мокрицькому на розроблення детального плану території визначення планувальних обмежень та параметрів забудови з метою зміни цільового призначення частини земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель у селі Новосільці. Затвердили технічні документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності у селі Вербиця; дали дозвіл на розроблення проектів та технічних документацій землеустрою щодо відведення земельних ділянок безоплатно для ведення селянського господарства  в селах Сугрів, Чижичі, Девятники, Чорний Острів, Отиневичі, Городище, Жирова, затвердили проекти та технічні документації у селах Юшківці, Бориничі, Отиневичі, Городище, Бортники, Камяне, Молодинче, Вовчатичі.

Затвердили технічні документації із землеустрою для ведення товарного с/г виробництва у Вибранівському та Чорноострівському старостинських округах; затвердили проекти землеустрою та технічної документації щодо передачі земельних ділянок у власність для обслуговування житлових будинків у селах Дуліби, Чорний Острів, Лучани, Ятвяги, Бориничі, Дев'ятники, Бортники, Жирова, Бородчиці, Кам’яне, Ходорів, Заліски. Затвердили проекти землеустрою для відведення земельної ділянки для обслуговування будівлі гаражу у Ходорові; проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для продажу її у власність на конкурентних засадах та експертних грошових оцінок для будівництва та обслуговування об’єктів ринкової інфраструктури у м.Ходорів, вул.Б.Хмельницького і Привокзальна. Надали дозвіл на розроблення технічної документації щодо інвентаризації земельної ділянки для надання її в постійне користування релігійній громаді парафії св..Архистратига Михаїла в селі Дуліби та дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки з будівництво і обслуговування житлового будинку , господарських будівель та споруд на будівництво та обслуговування будівель ринкової інфраструктури в м.Ходорові, вул.Грушевського, 7. Прийняли в комунальну власність земельні ділянки сільськогосподарського призначення на території Бортниківського старостинського округу для будівництва високовольтних стовпів.

Затвердили Акти обстеження земельних ділянок, вилучили земельні ділянки на підставі заяв громадян у селах Сугрів, Дуліби, Городище, Рудківці; затвердили технічний звіт з грунтового обстеження земельних ділянок на території міста Ходорова.

У різному секретар ради М.Гавінська винесла на розгляд депутатів питання про впорядкування скликань представницького органу Ходорівської міської ради. Діючий склад депутатів восьмого скликання депутатів Ходорівської міської ради замінити на сьоме скликання, а всі рішення, прийняті Ходорівською міською радою VIII скликання вважати рішеннями VII скликання. Наступні чергові сесії Ходорівської міської ради вважати сесіями VIII скликання.

М.Гавінська також довела до відома депутатів, які не перемогли на виборах до міської ради, що вони зобов’язані подати декларації про доходи, як декларації перед звільненням.

На завершення міський голова О.Коцовський подякував депутатам за плідну співпрацю протягом всієї каденції.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи впливатиме децентралізація влади на покращення соціально-економічного розвитку міста?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь