A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ходорівська міська об'єднана територіальна громада
Львівської області

Підводимо підсумки! Земельні ресурси та бюджет

Дата: 16.09.2020 19:33
Кількість переглядів: 239

Шановні  мешканці Ходорівської громади, депутати, старости, працівники міської ради, представники громадських організацій!

Позаду ще один рік нашої з Вами спільної роботи в умовах реформи місцевого самоврядування та впровадження принципів децентралізації. Чотири роки поспіль Ходорівська  об’єднана територіальна громада продовжує своє успішне функціонування. Роботу ОТГ я відзначаю, як конструктивну й послідовну, оскільки всупереч непростій соціально-економічній ситуації в державі, ми намагаємося зберігати стабільність та приймати виважені рішення.

Тому підведення підсумків сьогодні вважаю нашою спільною працею , яка спрямована на досягнення мети, щоб забезпечити на належному рівні надавати якісні послуги мешканцям нашої громади.

З повагою голова

 Ходорівської  ОТГ                                                                         Олег КОЦОВСЬКИЙ

 

         Трохи історії….

СТВОРЕННЯ ГРОМАДИ. 

Громада створена відповідно до Перспективного плану спроможних територіальних громад Жидачівського району в 2016 році, до якої увійшли 11 сільських і 1 міська рада; 41 село і місто Ходорів; 27 тисяч населення.

Площа 33 тис.га.

Утворено 11 старостинських округів. Всі старости є членами виконавчого комітету.

ДЕПУТАТСЬКИЙ СКЛАД. 

Кількість депутатів -34.

Обрані по партійних списках 7 політичних партій. Створено 6 депутатських комісій. Зареєстровано 4 депутатські фракції.

Головною формою роботи була і залишається сесійна діяльність.

Проведено 35 сесій міської ради, на яких прийнято майже 4000 рішень.

Проведено в 201 році 22 засідання депутатських комісій.

Треба відзначити співпрацю з депутатським корпусом, головами профільних комісій. Всі питання, які розглядаються на сесіях,  попередньо обговорюються на засіданнях профільних депутатських комісій та погоджуються старостами. Саме відповідальність перед виборцями та професійний рівень сприяли виробленню узгоджених позицій в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення.

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ  зареєстровано, як окрему юридичну особу.

26 осіб входить до складу виконкому. Проведено 14 засідань. Прийнято 371 рішення та зареєстровано 716 актів цивільного стану.

СТРУКТУРА МІСЬКОЇ РАДИ. 

З метою забезпечення функціонування ради та надання якісних адміністративних послуг населенню до  затвердженої структури та штатного розпису ОТГ протягом року вносилися зміни.

Апарат управління – складає 41 працівник (в тому числі 11 старост та 11 діловодів).

8 відділів – 56 працівників

В 2019 році створено СЛУЖБУ У СПРАВАХ ДІТЕЙ (3 штатні одиниці)

ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. 

Загальна площа 33 тисячі  га.

Всі землі поділені на категорії, найбільші з яких – землі с/г призначення 22тис. га, що становить 68% всіх земель.

Пайований фонд - 12 тис.га.

Найбільші землекористувачі та орендарі - ТзОВ «Вінал»,ПП «Ротен».

Змінився розподіл за формами власності на землю, бо в грудні 2018 року з державної в комунальну власність Ходорівської ОТГ передано більше 4 тисяч гектарів земель за межами населених пунктів. Таким чином в комунальній власності на даний час перебуває 12,1 тис.га земель.

Земельні питання займають найбільшу частку в загальній кількості рішень, які прийнято на сесійних засіданнях міської ради  (близько 900 за рік).

Основна робота відділу земельних ресурсів (6 працівників)  протягом року це: - прийняття у комунальну власність міської ради земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності загальною пл, які розташовані за межами населених пунктів;

- зареєстровано 187 земельних ділянок за Ходорівською міською радою на площу 2 тис.га.

- проаналізовано та уточнено списки померлих громадян, власників земельних часток (паїв);

- постійно надається  роз’яснювальна та консультаційна інформація громадянам, видача довідок, відповіді на запити на публічну інформацію,   розгляд скарг, які надходять на гарячу лінію;

- розгляд земельних спорів;

- участь в земельній комісії (розглянуто близько 1 тис. земельних питань).

 

БЮДЖЕТ

ДОХІДНА ЧАСТИНА

177,72 млн. грн. в тому числі:

  • 174,21 млн.грн. загальний фонд
  • 3,51 млн.грн. спеціальний фонд

ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД

Бюджет Ходорівськоїміської ради  на 2019 рік  (затверджений рішенням сесії міської ради) за доходами загального фонду бюджету в сумі155,6млн. грн.

Протягом року обсяг доходів було уточнено до 171,5 млн. грн.

Фактичне виконання дохідної частини загального фонду бюджету склало174,2 млн. грн., що становить 101,59%, з перевиконанням на суму 2,7 млн.грн.

Офіційні трансферти до міського бюджету 101,0  млн. грн.

Доходи  бюджету за 2019 рік, у порівнянні із 2018 роком збільшені на 20,3 млн. грн. або на 13,7%.

Основними  джерелами надходжень загального  фонд є:

  • податок та збір на доходи фізичнихосіб – 36,7 млн.грн. (в порівнянні з минулим роком збільшився на  21,6%)
  • платаза землю–18,4 млн.грн. (збільшилася на 93,6 %).
  • податок на нерухомемайно – 1,3 млн.грн. (збільшився на62,5 % )
  • єдинийподаток- 13,4 млн.грн.(збільшивсяна 1,5 %)
  • акцизнийподаток- 2,2млн.грн.(на рівні 2018 року).
  • плата  за наданняадміністративнихпослуг–0,7 млн.грн. (збільшивсяна 109,0 %).

СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД

Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, кошти від продажу землі,  кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва,  екологічний податок.

Спеціальний  фонд за 2019 рік 3,5 млн. грн..

Таким чином всього до бюджету Ходорівськоїміської ради надійшлодоходів на суму  177,7 млн. грн.

ВИДАТКОВА  ЧАСТИНА
Діяльність  Ходорівської міської ради протягом  звітного  року  була направлена  на виконання  основних  завдань  та  функцій, регламентованих Законом України «Про місцеве самоврядування» та дотриманням норм бюджетного законодавства.

Бюджетна політика в громаді  протягом року  спрямовувалася  у першу чергу на забезпечення стабільності фінансування соціальних видатків, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери, реалізацією соціальних гарантій і соціального захисту вразливих верств населення.

Одним з основних  завдань бюджетної політики було недопущення необґрунтованого збільшення чисельності працівників бюджетної сфери

Також  надзвичайно важливим питанням для нас було  оновлення закладів бюджетної сфери та соціальної інфраструктури, житлово - комунального господарства, реалізація реформ у бюджетній сфері.

Тому, фінансування бюджетних витрат здійснювалося в рамках жорсткої економії бюджетних коштів та підвищення ефективності видатків, що оцінюється  ступенем досягнення очікуваних результатів.

 

Видатки Ходорівського міського бюджету за коштами загального та спеціального фонду  склали 174,6  млн. грн.

Найбільші видатки по галузях:

  • освіта (47,9%)

Питома вага видатків на утримання аппарату управління становить лише 10,1 % при середньомупо всіх громадах області – 22,5%, а навантаження на 1 службовця з надання послуг у Ходорівській ОТГ  - 369 осіб, щоє одним із найбільшихсеред ОТГ уобласті.

За результатами проведеного аналізу Редакцією порталу «Децентралізація» доходи загального фонду бюджету на одного мешканця Ходорівської ОТГ (без урахування міжбюджетних трансфертів) складає 2945,7 грн.

Частка видатків розвитку в загальному обсязі проведених видатків за 2019 рік склала 19,3% при середньому по області – 22,9%, або 14% в середньому по Жидачівському районі.

Редакцією порталу «Децентралізація» проведено оцінку фінансових показників бюджетів 806 ОТГ за 2019 рік, які  згрупували за критерієм чисельності населення. 

Ходорівську ОТГ віднесено до І групи ОТГ з чисельністю населення понад 15 тис.жителів.  

1. За підсумками 2019 року дохід  на одного мешканця у І групі ОТГ – 4139,3 грн.

Доходи на одного мешканця  для Ходорівської ОТГ  -   2945,7 грн.

2. Видатки загального фонду на 1-го мешканця у І групі ОТГ – 6239,1 грн., для  

Ходорівської ОТГ-   5874,1 грн.

3. Видатки на утримання апарату управління у розрахунку на одного мешканця  - 782,4 грн.,  для Ходорівської ОТГ -  639,0 грн.

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи впливатиме децентралізація влади на покращення соціально-економічного розвитку міста?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь